Versys 2017
Tak tohle je jedna z příčin, proč jsem letos nikde nebyl. Ale zase příjemná příčina.
Jelikož jsem škrt a rád kupiji levné věci třeba i s malinkou vadou, tak jsem si pořídil nový motocykl a ne jen tak ledajaký. Fungl nový Kawasaki Versys 650 s najetými 600km. Přímo od dealera a ještě nepřihlášeným čistým techničákem bez majitele za bezkonkurenční cenu. Jenže on je v tom samozřejmě nějaký ten háček. Byla to předváděčka a zákazník funglovku položil. Plasty k tomu byly v pytli od brambor a taky pár naondulovaných součástek.
Zážitky s moto jsou intenzivní a to jsem ještě ani nevyjel. Je únor l.p.2018.
Takže skok v čase k téměř resuscitovanému stroji.
Pankáč v práci říkal: To máš model 2016, to nesplňuje normu euro 4, která platí od nového roku, takže jsi to prošvihl. Tu fungl motorku nepřihlásíš na papíry a můžeš se na ni doma jen dívat a používat jako mrtvého sluhu. Musíš mít v TP tohle xxxx číslo normy. Říkám, že je to blbost, protože je to komplet překopaná nová generace a přece nebudou investovat do vývoje chvíli před změnou normy.
Příjdu domů, dívám se do TP a je tam jiné číslo. Jasné. Pro ten jeho nový litr bude jiný kód normy. Není potřeba panikařit. Googlím a potřeba paniky je neodvratitelná.Opravdu mám euro 3, kterou už nejde přihlásit na SPZ. Super. Nová motorka nepoužitelná, peníze fuč a stovky hodin oprav v háji. Vzal jsem papíry a šel na úřad s vědomím, že hru na blbce předstírat nemusím, protože vůl opravdu jsem. Vylosoval jsem si tu nejnasranější vyschlou ženskou co tam je. No dvojdomek bych s ní rozhodně nechtěl. S kamennou tváří mlčky sebrala papíry, sedla za comp a začala se probírat TP. Pocitově jsem tam strávil asi 4 hodiny, ale nějak tu E3 přehlídla a domů už jsem si to mastil s kusem plechu pod paží. Tak jsem dostal papíry, které jsem podle vyhlášky vůbec neměl dostat. Haluz jako prase. :-)
Rád bych věděl, co kde kdo špatného provedl, že měl vesmír potřebu vyrovnat poměr dobra a zla.
Blbec z Valašska projednou porazil blbce z EU.
Na pokraji psychických sil jsem konečně vyjel s tréninkovou verzí kapotáže, než se pustím do finální. Barevný design je prozatím jen na zkoušku, ale přihlížející naprosto přesně ví, že jde o KTM. :-)
Oranžová tam být musí, protože je v dokladech a ještě se to trochu doladí nápisy, aby se to oživilo.